“Je moet een plek veroveren in de muur die een bedreiging vormt”

“Je moet een plek veroveren in de muur die een bedreiging vormt”

Eduard de Wilde, Director VODW digital sprak tijdens de Nationale DHZ Sessie over nieuwe en machtige spelers die het speelveld van traditionele branches betreden. Zij beheersen het spel van data en platformen waarmee ze kennis verzamelen over de consument en het klanteigendom naar zich toe trekken. Hierdoor lopen merkfabrikanten het risico terecht te komen in een neerwaartse prijsspiraal. Volgens hem is de ontwikkeling van branded services nodig om zelf de toegang tot de consument te behouden en toegevoegde waarde bieden.

De Wilde: “Er is een muur ontstaan die het merkfabrikanten moeilijk maakt om te kunnen overleven. De sense of urgency bij fabrikanten moet omhoog. Tot voor kort ging het altijd over getallen. Hoeveel mensen hadden internet, kochten online, hadden een smartphone? De veranderingen zijn zo duidelijk dat we het daar niet meer over hoeven te hebben.”

De wet van Moore

De wet van Moore stelt dat het aantal transistors in een geïntegreerde schakeling door de technologische vooruitgang elke twee jaar verdubbelt. “De digital power zal dus

Advertentie

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief