Online op zoek naar een boormachine: de cijfers

Online op zoek naar een boormachine: de cijfers

De oriëntatie voor de aanschaf van elektrisch gereedschap speelt zich niet alleen in de winkel af, maar vooral ook online. Eén van de informatiebronnen hiervoor is vergelijkingssites. In dit artikel deelt Kieskeurig hun data over de online oriëntatie op hun website wanneer consumenten op zoek gaan naar elektrisch gereedschap en zoomen ze in op boormachines.

Op Kieskeurig.nl vergelijken Nederlandse consumenten producten, prijzen en winkels met elkaar. De website telt 170.000 unieke bezoekers per dag, waarvan 92% een aankoopintentie heeft. In deze rubriek deelt Kieskeurig.nl cijfers over de zoek- en koopintentie van de Nederlandse consument. In dit nummer: boormachines.

Online meest gezocht naar boormachines
“De onderstaande clickshare percentages laten zien hoe populair een elektrisch apparaat was in de afgelopen kwartalen op Kieskeurig.nl”, legt category manager Robin Berk uit. “Deze populariteit wordt bepaald aan de hand van het aantal bezoekers die vanaf Kieskeurig.nl doorklikken naar een webshop. Van dit bezoek heeft 92% een aankoopintentie. Een boormachine

Advertentie

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief